Pot identifica ușor modelul și seria produselor marca OOGIS?
Da, fiecare produs este etichetat. Acesta are marcate atat modelul cat și SN-ul (număr serial garanție) în formă scrisă și sub formă de cod de bare.
În cazul înregistratoarelor (DVR, NVR, XVR, HVR), această etichetă se află situată în partea din spate, acolo unde sunt pozitionați și conectorii.
Seria din care face parte un inregistrator este formată din primele 3 caractere desparțite de următoarele prin „–” (semnul minus). Exemple:
- înregistratorul ESR-6504X face parte din seria ESR
- înregistratorul MHR-6504N face parte din seria MHR
- înregistratorul NVR-TS8116D7 face parte din seria TS
Seria din care face parte o camera IP este formată din primele 2 caractere desparțite de primul set de caractere prin „–” (semnul minus). Exemple:
- Camera de supraveghere OOGIS HEM-HR5AI-8 face parte din seria MHR
- Camera de supraveghere OOGIS CEB9C-PS4AIM-9 face parte din seria PS
- Camera de supraveghere OOGIS RST-TS8ST-8 face parte din seria TS
Asigurati-va ca inregistratorul este conectat la internet !!!
Atentie, routerele oferite de diversi furnizori de internet (RCS-RDS, Telekom, etc) pot avea porturi blocate pentru traficul de internet.
Asigurati-va ca inregistratorul (DVR / NVR / HVR) este conectat pe LAN1 (portul1 al routerului)
In cazul in care inregistratorul nu se conecteaza la internet, desi ati conectat corect cablul de retea dintre acesta si router (pe LAN1), verificati impreuna cu furnizorul dvs. de internet disponibilitatea porturilor.